Hij raakte aan een oog blind door een fout die iedereen zou kunnen maken voor het slapen gaan…

Maak kennis met Chad Groeschen , een 39 -jarige wandelaar en duiker. Chad had nooit verwacht dat zoiets als dit zou gebeuren met hem…

Schermafbeelding 2016-08-05 om 01.18.17

Na het verkrijgen van een aantal nieuwe contactlenzen las Chad de instructies en volgde deze op. Jammergenoeg was dat precies de oorzaak waardoor hij later een deel van zijn gezichtsveld zou verliezen.

oog2

Want volgens de instructies was het niet nodig om ze uit te schakelen ’s nachts, dus hij sliep met de lenzen in.

Tot op een dag werd hij wakker met een wazig zicht en een smerig uitziend oog. Wat was er mis gegaan ? hij had toch de instructies gevolgd? Volgens de instructies was het niet nodig om ze uit te doen ’s nachts, dus hij sliep met de lenzen in.

Lees op de volgende pagina wat er verder gebeurde..


Wat vind jij? Reageer hieronder: