Zoontje heeft koorts en wordt niet beter, dan komt ze erachter dat de doktoren GROTE fout hadden gemaakt..

Recentelijk had het zoontje van Hayley, Lewis, waterpokken, iets wat vrijwel bij elk kind een keer gebeurt. Ze ging uiteraard langs de huisarts en kreeg ibuprofen voorgeschreven van de dokter. Dat is een pijnstiller welke wel vaker wordt gebruikt bij waterpokken en hopelijk de gezondheid van het jongetje snel weer ten goede zou brengen. Ze gaf haar zoontje, zoals voorschreven, ibuprofen.

waterpokken

Nadat Haley een aantal ibuprofen had gegeven aan haar zoontje, op de dokter zijn advies, wat wie zou dat nou niet doen, ging zijn gezondheid met een rap tempo naar beneden. Zijn koorts werd niet alleen erger maar zijn waterpokken ook, en hij kreeg zelfs meer uitslag over zijn lichaam. Ze ging terug naar de dokter, en de dokter zei dat dit normaal was bij waterpokken. Haar moederlijke onderbuik gevoel zei echter iets anders..


Een paar dagen later kreeg Lewis bloedvergiftiging en Hayley bracht hem gelijk naar het ziekenhuis, en omdat ze dat had gedaan werd haar zoontje beter en heeft ze misschien zijn leven wel gered. Hayley was zo erg geschrokken dat ze vond dat ze hier wat aan moest doen en wil daarom alle verzorgen, familie en ouders waarschuwen voor het gevaar van ibuprofen en kinderen, en al helemaal in combinatie met waterpokken.

Ze besloot de foto’s van haar zoontje in het ziekenhuis op Facebook te delen met de hoop dat jij en ik dat verder zullen delen, “want dit is gevaarlijker dan je denkt” zegt ze. Zelfs diverse ziekenhuizen, doktoren en universiteiten hebben door haar verhaal bevestigd dat ibuprofen erg gevaarlijk kan zijn voor kinderen.
Lees op de volgende pagina’s waar je precies op moet letten, en vergeet dit aan het einde van dit artikel zeker niet te delen want in Nederland is dit nog vrijwel onbekend! En let op: De foto’s kunnen als schokken worden ervaren.

ibuprofen-gevaarlijk


Wat vind jij? Reageer hieronder: