10 jarig jongetje overleed plots 1 uur na het zwemmen, dit is voor ALLE ouders en verzorgers deze zomer!

Cassandra Jackson en haar 10 jaar oude zoon Johnny zouden samen een geweldige dag hebben en gingen naar het zwembad bij hun in de buurt. Na veel te hebben gezwommen en gespeeld was het tijd om naar huis te gaan.

Johnny voelde zich opeens niet zo lekker en zei tegen zijn moeder dat hij zich slaperig voelde. Ze reageerde er niet echt op omdat ze de hele dag hadden gespeeld en in de hete zon hadden gelegen. Nadat hij een uurtje had geslapen ging ze naar zijn kamer om te kijken hoe het met hem ging. Toen ze aankwam was zijn mond bedekt met wit schuim en ademde hij niet meer.

zwemmen-zwembad-gevaarlijk


Cassandra haastte zich naar het ziekenhuis, maar het was te laat. Johnny had het niet gered. Toen de doktoren hem onderzochten kwamen ze erachter dat hij is overleden aan verstikking door verdrinking. Cassandra was in shock want ze begreep niet hoe dit in godsnaam mogelijk was.. Lees op de volgende pagina hoe je dit kunt voorkomen en wat de symptomen zijn, en lees de rest van het verhaal.

verdrinkings-dood


Wat vind jij? Reageer hieronder: